۱۳۹۰/۱۱/۰۴

پوزش بابت افزایش ناخواسته قیمت محصولات

مشتریان عزیز و ارجمند،


همانگونه که واقف هستید کلیه محصولات این شرکت (اعم از کاغذهای کاربن لس، کاغذهای بهم پیوسته، رولهای حرارتی و ...) نتیجه و محصول چندین پروسه و فعالیت تکمیلی (از برش رول به رول کاغذ گرفته تا فعالیت پیچیده آغشته سازی سطح کاغذ در تولید کاغذ کاربن لس) بر روی کاغذهای وارداتی میباشد که با وسواس خاصی از بین معتبرترین کمپانی های بین المللی تولید کننده انتخاب و وارد شده اند.
افزایش ناگهانی و شدید نرخ ارز در هفته های اخیر شوک بزرگی بر هزینه های تولید و بهای تمام شده تمامی تولید کنندگانی وارد نموده است که محصول آنها و یا ابزارهای تولید آنها به هر میزانی از خارج از کشور تامین و وارد می شوند.
متاسفانه ناچار هستیم به همان نسبت که ارزش و بهای ریالی کاغذ وارداتی برای این شرکت افزایش میابد قیمت محصولاتمان را افزایش دهیم تا دچار توقف فعالیت و زیان نشویم.

تلاش نموده ایم در این ایام خاص با حداقل حاشیه سود، بهای تمام شده را فقط به میزانی که هزینه های جاری شرکت را پوشش دهد تنظیم نماییم تا فشار ناشی از افزایش قیمت به مشتریان عزیزمان را کاهش دهیم ولی متاسفانه علیرغم همه تلاشهایمان تفاوت افزایش نرخ کاغذهای وارداتی ناشی از افزایش نرخ ارز قابل توجه بوده و تمامی فعالیتهایی که از عهده ما بر می آید قادر به پوشش این اختلاف قیمت نیست و چاره ای جز افزایش قیمت محصولات برایمان باقی نمی ماند.

بدینوسیله قبلا از بابت اینکه افزایش قیمت محصولاتمان ممکن است در روال عادی فعالیتها و مصرف و تقاضای مشتریان عزیزمان تاثیر منفی گذاشته باشد پوزش خواسته و امیدواریم درآینده نزدیک با برگشتن قیمت عوامل تاثیر گذار به شرایط قبلی ما نیز قیمتها را به سطح قیمتهای قبلی بازگردانده و شرایط فعلی را همچون گذشته با ارائه بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در محصولاتمان جبران نماییم.

علیرضا مجاهدی
مدیر عامل



هیچ نظری موجود نیست: