۱۳۹۰/۰۷/۱۱

بازنویس، سری جدید کاغذهای کاربن لس رادان

کاغذهای کاربن لس به خاطر اجزای سازنده شان مانند وزن پوشش کاغذ ، نوع پوشش کاغذ ، رنگ کاغذ ، ماده رنگی به کار رفته و ترکیبات آن در میکروکپسول ها ، حلال ها و ترکیبات آنها ، دستگاه های تولید کننده و شکل تولید (به عنوان مثال اتصال میکروکپسول ها به سطح کاغذ با یک نوع چسب) می توانند دارای سطوح کیفیت بسیار متفاوتی باشند به طوری که حتی ph آب مورد استفاده در فرایند کوتینگ کاغذ کاربن لس نیز بسیار تاثیر گذار می باشد.
شرکت رادان تحریر که به دنبال دست یافتن به سطح بالاتری از کیفیت در تولید کاغذهای کاربن لس مبیاشد اکنون توانسته است با روش و ترکیبات جدیدی تولید کاغذهای کاربن لس جدید رادان را تحت عنوان سری بازنویس با علامت تجاری ثبت شده Baznevis آغاز نماید که دارای قابلیت بالاتری در انعکاس تصویر و پایداری طولانی تر آن می باشد به طوری که کاغذهای کاربن لس بازنویس رادان حداقل تا 3 سال پس از تولید قابل استفاده بوده و متون منعکس شده تا 10 سال پس از استفاده پایدار خواهند بود.
از این پس چاپخانه های محترم مشتری کاغذهای کاربن لس رادان قادر خواهند بود متناسب با سفارش خود نوع کاغذ کاربن لس مناسب سفارشات خودشان را انتخاب نموده و سفارش دهند.
تمامی سری های کاغذهای کاربن لس رادان از این پس با رنگ تصویرهای آبی تیره، مشکی و آبی به انتخاب سفارش دهنده قابل تحویل میباشد.

هیچ نظری موجود نیست: