۱۳۸۹/۰۸/۰۹

اخذ گواهینامه ایزو 9000 در تولید کاغذهای کاربن لس رادان

شرکت رادان تحریر برای تولیدات کاغذهای کاربن لس خود موفق به اخذ گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت ایزو 9001 از شرکت توف آلمان گردید. به این ترتیب رادان تحریر بار دیگر اهتمام به کیفیت و سرآمدی خود را با کسب عنوان اولین دریافت کننده گواهینامه ایزو 9000 در صنایع کاغذ کاربن لس سازی کشور به اثبات رساند.
آقای مهندس مجاهدی مدیر عامل محترم رادان تحریر اظهار داشتند: هدف رادان تحریر حضور در بازارهای بین المللی منطقه شامل خاورمیانه، شمال آفریقا و جمهوری های تازه استقلال یافته میباشد و قصد داریم برندمان به عنوان معتبرترین و خوشنام ترین نام تجاری تولید کننده کاغذ منطقه، تامین کننده بخش عمده ای از نیازهای بازار هدف باشد. برای همین منظور مطالعه و بررسی بازارهای منطقه را به کمک مراکز اطلاع رسانی تخصصی آغاز کرده ایم. ایران عزیزمان این پتانسیل را دارد که به قطب تامین کاغذ پردازش شده در منطقه تبدیل شود و رادان تحریر امیدوار است بتواند این پتانسیل را فعال نموده و از ظرفیتهای سایر واحدهای تولیدی کشور جهت تکمیل سبد محصولات بازارهای هدف استفاده نماید.
وی افزود: ما در خط توسعه فعالیتمان در فیلد کاغذ سازی، علاوه بر تولید انواع جدید کاغذهای کاربن لس که پاسخ گوی نیازهای جدید ایجاد شده میباشند، تولید کاغذهای الوان را در آینده بسیار نزدیک و کاغذهای بازیافتی را کمی دورتر از طریق سرمایه گذاری مستقیم و یا ایجاد جوینت ونچر با سرمایه گذاران قبلی به عنوان اهداف کوتاه مدت در استراتژی پنج ساله خود پیش بینی کرده ایم و لذا اخذ گواهینامه ایزو 14000 و نیز دریافت گواهینامه (Forest Stewardship Council) FSC برای واحد خودمان و نیز سایر واحدهایی تولیدی که قرار است ظرفیت تولید آنها در اختیار رادان تحریر قرار گیرد از برنامه های آتی ما در زمینه کیفیت و مسئولیت اجتماعی شرکتمان میباشد. ما باید به مردم کشورمان و نیز مشتریانمان در بازارهای بین المللی منطقه این اطمینان را ایجاد نماییم که توسعه فعالییتهای تولید کاغذها در این شرکت هیچ آسیبی به منابع طبیعی و ذخایر ملی نمیرساند و رادان تحریر با مسئولیتهای اجتماعی خود آشنا میباشد.
این شرکت از سال 1379 به عنوان اولین دریافت کننده گواهینامه ایزو 9000 در کاغذهای اداری موفق به اخذ چندین جایزه معتبر بین المللی کیفیت و بهره وری گردیده و در سال 1382 نیز مدل تعالی سازمانی EFQM را در سازمان خود پیاده نموده است.
در سال گذشته شماره ملی کالا (ایران کد) محصولات کاربن لس رادان توسط مرکز شماره گذاری کالا و خدمات ایران صادر گردیده است.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
تبریک میگویم. واقعا خیلی خوشحالم که در چنین شرایط اقتصادی شرکتهایی مثل شما هستند که به فکر افتخار آفرینی برای ایرانمان هستند.
واقعا خسته نباشید