۱۳۸۹/۰۳/۲۷

دعوت به همکاری رسانه های تخصصی مرتبط با کاغذ

سردبیر/مدیریت محترم مجله/وب سایت تخصصی مرتبط با کاغذ


احتراما با سلام بسیار خرسندیم که به اطلاع برسانیم وبلاگ رسمی شرکت رادان تحریر به آدرس http://weblog.radantahrir.com به منظور انعکاس سریعتر و مطلوبتر خبرهای مربوط به شرکت رادان تحریر و محصولات این شرکت اعم از کاغذهای کاربن لس رادان، فرمهای بهم پیوسته کامپیوتر رادان، رولهای فکس/ ATM/POS، رولهای کاغذی صندوق و پلاتر رادان به بهره برداری رسیده است.

بدینوسیله از آن مدیریت محترم دعوت میگردد از وب سایت رسمی این شرکت به آدرس www.radantahrir.com و وبلاگ این شرکت بازدید به عمل آورند.
همچنین لازم به ذکر است به منظور سهولت دسترسی به صفحه مربوط به کاغذهای کاربن لس رادان در وب سایت این شرکت و اعلام تغییرات شرایط و استاک لیست، دامنه اینترنتی http://carbonless.radantahrir.com برای این صفحه تعریف و معرفی گشته است.

خواهشمندیم با ارائه نقطه نظرات و راهنمایی های ارزنده خود ما را هر چه بیشتر در ارائه اطلاعاتی درست و مفید یاری فرمایید.
امیدواریم این حرکت گام کوچکی در راستای کمک به اطلاع رسانی در صنعت کاغذ کشور باشد که همواره سنگینی بار مسئولیت آن بر دوش شما رسانه های تخصصی دنیای کاغذ و چاپ میهن عزیزمان بوده است.

در پایان به اطلاع میرساند به منظور حسن همکاری این شرکت آمادگی دارد تا لینک مستقیم به سایت آن رسانه محترم را در قالب بنر در سایز مشخص شده به طور رایگان در وبلاگ خود قرار دهد. لذا خواهشمند است دستور فرمایند بنر آن نشریه محترم برایمان ارسال گردد.


قبلا از بذل توجهات سپاس گزار است.


با تقدیم شایسته ترین احترامات
علیرضا مجاهدی
مدیر عامل

هیچ نظری موجود نیست: